/Files/images/IMG_7710.jpg
Перелік документів з охорони праці
1. Акт перевірки готовності закладу до навчального року

2. Акт перевірки захисного заземлення, ізоляції електромережі. Протоколи виміру освітлення

3. Акти на проведення занять в кабінетах, спортивних залах, спортмайданчиках

4. Положення про службу ОП

5. Організація роботи з ОП

6. Договір (угода) з ОП адміністрації і профорганізації

7. Положення про оперативний контроль з ОП

8. Положення про комісію з питань ОП

9. Склад комісії з перевірки стану охорони праці в школі

10. Графік адміністративно-громадського контролю за станом ОП

11. Структура акту перевірки стану ОП

12. Положення про навчання з питань ОП

13. Тематичний план, програма навчання працівників школи з питань ОП

14. Розклад занять (консультацій) з ОП

15. Список осіб, які проводять навчання з питань ОП по темам

16. Склад комісії для проведення атестації з питань ОП

17. Протокол перевірки знань з питань ОП працівників

18. Перелік журналів з ОП та БЖД

19. Пам’ятка з проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів

20. Програма питань вступного інструктажу з ОП для працівників

21. Програма питань первинного (на робочому місці) інструктажу з ОП

22. Програма питань вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів

23. Програма питань первинного інструктажу для учнів

24. Програма питань інструктажу, бесіди (1-8 кл) з ОП при проведенні осінніх та весняних канікул

25. Програма питань інструктажу бесіди (1-8 кл) з ОП при проведенні новорічних, різдвяних свят та зимових канікул

26. Програма питань інструктажу бесіди (1-8 кл), інструктажу (учні 9-11 кл.) з ОП при проведенні літніх канікул
27. Дії працівників на випадок виникнення пожежі
28. Дії вчителя, зав. кабінетом і других відповідальних осіб при об’явленні стихійного лиха та аварій техногенного характеру
29. Форми актів
30. Дії на випадок виникнення пожежі
31. План евакуації учнів і працівників на випадок виникнення пожежі
41. План евакуації (по поверховий) учнів на випадок виникнення пожежі

32. Розміщення кабінетів по поверхам та прізвище, ініціали відповідальної особи

Нормативно-правова база та організація роботи з ОП

Діяльність ліцею здійснюється згідно з вимогами основних нормативних документів з охорони праці:

• ст. 53 Конституції України;

• Закону України «Про освіту»;

• Закону України «Про загальну середню освіту»;

• Закону України про охорону праці;

• Положення про педагогічну раду;

• Положення про навчальний кабінет;

• Статуту ліцею;

• Акту перевірки готовності закладу до навчального року;

• Акту перевірки захисного заземлення, ізоляції електромережі. Протоколи виміру освітлення;

• Акти на проведення занять в кабінетах, спорт залі, спортмайданчиках;

• Положення про службу ОП;

• Договіру з ОП адміністрації і профорганізації;

• Положення про оперативний контроль з ОП;

• Положення про комісію з питань ОП;

• Складу комісії з перевірки стану охорони праці в школі;

• Графіку адміністративно-громадського контролю за станом ОП;

• Положення про навчання з питань ОП;

• Тематичного плану, програма навчання працівників школи з питань ОП;

• Розкладу занять (консультацій) з ОП;

• Складу комісії для проведення атестації з питань ОП;

• Протоколу перевірки знань з питань ОП працівників;

• Пам’ятки з проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти;

• Програми питань вступного інструктажу з ОП для працівників;

• Програми питань первинного (на робочому місці) інструктажу з ОП;

• Програми питань вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти;

• Програма питань первинного інструктажу для здобувачів освіти;

• Програми питань інструктажу, бесіди (1-8 кл) з ОП при проведенні осінніх та весняних канікул;

• Програми питань інструктажу бесіди (1-8 кл) з ОП при проведенні новорічних, різдвяних свят та зимових канікул;

• Програма питань інструктажу бесіди (1-8 кл), інструктажу (учні 9-11 кл.) з ОП при проведенні літніх канікул;

• Дії працівників на випадок виникнення пожежі;

• Дії вчителя, зав. кабінетом і других відповідальних осіб при об’явленні стихійного лиха та аварій техногенного характеру;

• Форми актів;

• Дії на випадок виникнення пожежі;

• Плану евакуації учнів і працівників на випадок виникнення пожежі;

• Плану евакуації (по поверховий) учнів на випадок виникнення пожежі.

Адміністрація школи

· Директор школи – Лаврук Василь Миколайович, педагогічний стаж роботи – 29 років;

· Заступники директора з навчально-виховної роботи – Вінтоняк Оксана Василівна, педагогічний стаж роботи – 29 років; Довбня Юлія Володимирівна

· Заступник директора з виховної роботи – Мосейчук Марія Петрівна, педагогічний стаж роботи – 28 років;

· Заступник директора з адміністративно-господарської роботи – Пліхтяк Петро Васильович.

Важливою складовою здоров’язберігаючого середовища є організація харчування учнів. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, саме харчування на 50-70 відсотків визначає здоров’я людини.

В школи для організації харчування дітей створені всі необхідні умови: працює шкільна їдальня, забезпечено санітарно-гігієнічний режим, у наявності графік харчування учнів, щоденно в меню включені дієтичні страви. Технологічне обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Спільними зусиллями дотримуються вимоги Порядку організації харчування дітей, затвердженого МОіН України від 01.06.05 р. №329.

Всього гаряче харчування отримують всі здобувачі освіти.

На виконання ст. 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закону України «Про боротьбу із захворюванням на туберкульоз» ст.8 «Своєчасного виявлення хворих на туберкульоз», наказів Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 №280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», від 11.03.1998 № 66 «Про затвердження форми первинного обліку №1- ОМК та інструкції щодо порядку її ведення», від 17.05.2008 № 254 «Про затвердження інструкції про періодичність рентгенівських обстежень органів грудної порожнини певних категорій населення України», від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, з метою забезпечення належних умов при організації проведення медичних оглядів школярів та проходження медичних оглядів педпрацівників перед початком нового навчального року було проведено наступні заходи:

- профілактичні медичні огляди учнів;

- зарахування дітей до 1-х класів здійснювалось за наявності медичної карти дитини (Ф-026/0);

тримається під контролем вчасне проходження працівниками загальноосвітніх навчальних закладів флюорографічного обстеження.

В школі здійснюється контроль за дотриманням правил особистої гігієни дітьми і персоналом в шкільній їдальні, за якістю продуктів харчування, наявністю супроводжувальних документів на них, якістю приготування страв, організацією питного режиму водою гарантованої якості; проводить штучну С-вітамінізацію третіх страв, які виготовляються в їдальні, згідно з діючими нормативними вимогами реєструє це в спеціальному журналі.

Адміністрація та працівники школи забезпечують безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я, формують гігієнічні вміння та навички здорового способу життя учнів.

Адміністрація школи забезпечує здійснення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів, відповідно до положень спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009 № 518/674, «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».

Основними формами медико-педагогічного контролю в школі є: - медико-педагогічні спостереження під час уроків з фізичного виховання, динамічної перерви, змагань та інших форм фізичного виховання; - диспансерний облік учнів, які за станом здоров'я займаються в 
підготовчій та спеціальній групах; - оцінка санітарно-гігієнічного стану місць проведення уроків та інших форм фізичного виховання;Описание: IMG_20180305_132000.jpg - медико-педагогічні консультації з питань фізичного виховання; - медичний супровід змагань, туристичних походів тощо; - профілактика шкільного, в тому числі спортивного, травматизму; - санітарно-просвітницька робота.

За результатами медико-педагогічного спостереження у разі необхідності проводиться корекція планування процесу фізичного виховання та дозування фізичних навантажень учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 471