ПОГОДЖЕНО:

Педагогічною радою № 9 від 31.08.2020

Голова педагогічної ради В.М.Лаврук

ПОРЯДОК

здійснення протиепідемічних заходів та правила поведінки в ліцеї

на період карантинних обмежень в 2020-2021 навчальному році

1. Заступники директора з навчально-виховної роботи Вінтоняк О.В., Довбня Ю.В., медична сестра Лаврук М.В. до 01 вересня 2020 р. визначають на кожному поверсі, в кожному корпусі переліки класних приміщень, які відповідають технічним (площа на одну особу) та санітарним нормам і можуть бути використані для реалізації в них освітнього процесу з урахуванням карантинної зони в Косівському районі на рівні “зеленому”, “жовтому”, “помаранчевому” епідемічної небезпеки поширення COVID-19

2. Заступник директора з господарської частини Максимчук В.В.

2.1. щоденно організувує після закінчення занять в класних приміщеннях дезінфікацію поверхні столів з використанням відповідних засобів, дезінфікування ручок дверей, поручень, підвіконня, предметів у туалетних кімнатах, робити вологе прибирання

2.2. Забезпечує наявність при входах до ліцею антисептичних засобів для обробки рук з відповідними інструкціями..

2.3. Облаштовує окремі місця для збирання використаних засобів індивідуального захисту в пластикові пакети або спеціальні контейнери, що закриваються.

2.4. Забезпечує знезараження зібраних матеріалів перед утилізацією в кінці робочого дня.

3. Обслуговуючий персонал при дезінфекції використовує стандартні дезінфектори з дотриманням часу перебування на оброблюваній поверхні згідно з інструкцією до кожного окремого дезінфекційного засобу

4. Відповідальна особа в ліцеї заступник директора з виховної роботи Мосейчук М.П. встановлює системи екстреної комунікації з відділом освіти Косівської РДА, управлінням Держпродспоживслужби.

5. Медична сестра Лаврук М.В.

5.1. Встановлює системи екстреної комунікації з Пістинською АЗПСМ, Косівською ЦРЛ.

5.2. Щоденно, перед заняттями, при вході №1 проводить скринінг температури тіла педагогічним працівникам та обслуговуючому персоналу.

5.3. Не допускає у приміщення працівників ліцею із температурою вище 37,0 С, а в разі виявлення ознак хвороби невідкладно повідомляє про це відповідальну по ліцею особу (Мосейчук М.П.) з метою організації подальших дій щодо самоізоляції здобувача (працівника) чи надання йому медичної допомоги.

6. Педагог організатор Федорчук Х.М., практичний психолог Бейсюк О.П. під час карантинних обмежень щоденно унеможливлюють скупчення учасників освітнього процесу на коридорах та при вході-виході.

7. Заступник директора з навчально-виховної роботи Вінтоняк О.В.

7.1. Розділяє класи, в яких навчається більше 20 учнів на 2 групи для змішаної форми навчання ( тиждень-тиждень).

7.2. Складає розклад занять таким чином, щоб максимально уникати скупчення здобувачів освіти у класних приміщеннях та під час перерв.

7.3. Зобов’язує вчителів перед початком уроку з’ясовувати стан здоров’я дітей та після проведення уроку проводити провітрювання класного приміщення (10 хв.).

7.4. Сприяє вчителям при сприятливих погодних умовах уроки зарубіжної літератури, основ здоров’я, географії, християнської етики, історії України, всесвітньої історії, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, природознавства, трудового навчання, фізичної культури проводити на подвір’ї ліцею.

8. Заступник директора з навчально-виховної роботи Довбня Ю.В.

8.1. Складає розклад занять таким чином, щоб 1-й урок для 1-4 класів розпочинався в різний час з метою уникнення скупчення здобувачів освіти під час перерв

8.2. Складає графік організованого харчування у їдальні ліцею згідно вимог МОЗ на період карантинних обмежень.

8.3. Зобов’язує вчителів 1-4 перед початком уроку з’ясовувати стан здоров’я дітей після проведення уроку проводити провітрювання класного приміщення (10 хв.).

9. Учасники освітнього процесу та працівники, що забезпечують життєдіяльність ліцею, дотримуються вимог щодо протиепідемічного захисту.

10. Учні 5-11 класів під час перерв використовують маски або респіраторами, які закривають ніс та рот.

11. Вчителі під час перебування в ліцею користуватись захисними щитками або масками, обмежують доступ до приміщень ліцею сторонніх осіб, в тому числі батьків.

12. Соціальний педагог Боєчко Т.П. організувує харчування учнів у їдальні зі збереженням соціальної дистанції та вимог МОЗ.

13. Вихователь по підвозу учасників освітнього процесу Бейсюк Х.М. не допускає перевезення у шкільному автобусі учнів без індивідуального захисту. Слідкує, щоб кожен пасажир мав своє місце в автобусі.

14. Водій шкільного автобуса Мироняк Д.В., щоденно проводить дезінфекцію поверхонь крісел, ручок та салону автобуса. Не допускає перебування в автобусі сторонніх осіб.

14. Класні керівники

14.1. Розміщають учнів класу по одному за партою в шаховому порядку

14.2. Несуть особисту відповідальність щодо зібрання батьків на території ліцею.

14.3. Проводять розмітку соціальної дистанції в класних приміщеннях та необхідні заходи щодо індивідуального захисту учнів класу.

14.4 Повідомляють всіх учнів класу та батьків про змішану форму навчання.

14.5. Проводять першого дня навчання інструктаж для учнів щодо попередження хвороби COVID-19 та індивідуальний захист.

14.6. Щоденно слідкують за дотриманням вимог МОЗ, МОН України щодо карантинних обмежень учнями класу.

14.7. Щоденно з’ясовують стан здоров’я учнів класу.

15. Заступник директора з виховної роботи Мосейчук М.П.

15.1. Розробляє план входів-виходів для різних класів та організовує проведення розмітки соціальної дистанції в коридорах шлях переходу до класних приміщень.

15.2. Слідкує за роботою класних керівників з питань проведення інформаційної роботи з приводу профілактики захворювання на COVID-19 з учнями та батьками.

16. З 1 вересня 2020 року запроваджується такий порядок дій у разі виявлення здобувачів з ознаками хвороби:

1. Вчитель, що виявив особу з ознаками коронавірусу, невідкладно (телефоном) інформує відповідального по ліцею Мосейчук М.П. та медичну сестру Лаврук М.В.

2. Відповідальна особа інформує управління Держпродспоживслужби та відділ освіти Косівської РДА про виявлений випадок..

3. Медична сестра повідомляє батьків і викликає швидку.

4. Вчитель виводить учнів класу на вулицю та проводить інструктаж щодо контакту з особою з ознаками хвороби..

5. Технічний персонал проводить дезінфекцію класного приміщення.

6. Заступник директора з навчально-виховної роботи організовує на два тижні дистанційне навчання для класу.

7. Якщо тест не підтверджує COVID-19, учні класу повертаються на навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 10