СХВАЛЕНО
протокол засідання
педагогічної ради №3 від 31.12.2020 року
Пістинського ліцею
Директор В.Лаврук
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН
ДІЯЛЬНОСТІ
Пістинського ліцею
Косівської міської ради
Косівського району
Івано-Франківської області
на 2021-2025 роки
(додаток до Стратегії розвитку Пістинського ліцею Косівської міської ради на період 2021 – 2025 роки)
План
1. Вступ
2. Освітнє середовище
3. Система оцінювання учнів
4. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу
5. Управлінська діяльність закладу освіти
І.Вступ
Освіта — найважливіше із земних благ,
якщо вона найвищої якості.
Інакше вона абсолютно даремна.
Дж. Р. Кіплінг
Потужну державу і конкурентну економіку забезпечить згуртована спільнота творчих людей, відповідальних громадян, активних і підприємливих. Саме таких повинна заклад загальної середньої освіти України. Підготовка перспективного плану діяльності Пістинського ліцею Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківської області на 2021-2025 роки спрямована на реалізацію завдань Стратегії розвитку Пістинського ліцею Косівської міської ради на 2021-2025 роки і зумовлена якісним оновленням змісту освіти, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо якісної та доступної освіти, орієнтацією на потреби учні в освітньому процесі, дитиноцентризм, створення сучасного і безпечного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання. Метою повної загальної середньої освіти, згідно з концепцією НУШ, є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадської активності. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є формування 10 ключових компетентностей нової української школи:
- спілкування державною ( і рідною у разі відмінності) мовами;
- спілкування іноземними мовами;
- математична компетентність;
- основні компетентності у природничих науках і технологіях;
- інформаціно-цифрова компетентність;
- уміння вчитися впродовж життя;
- ініціативність і підприємливість;
- соціальна та громадянська компетентності;
- обізнаність та самовираження у сфері культури;
- екологічна грамотність і здорове життя.
Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву», яка є основою для успішної самореалізації учні – як особистості, громадянина і фахівця, конкуренто здатного у 21-му столітті. Навчальними програмами обов’язково передбачається внесок кожного навчального предмета у формуванні зазначених компетентностей. Одночасно обов’язковою умовою використання сучасних педагогічних технологій, методичних заходів є збереження фізичного та психічного здоров’я учнів. Перспективний план визначає основні шляхи розвитку ліцею. Він скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб молоді, створення безпечного та розвивального середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника, особистості.
План діяльності ліцею спрямований у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу. Перспективний план навчального закладу є комплексом науково методичних, матеріально-технічних та управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації. У ньому максимально враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів ліцею.
Основними результатами перспективного плану діяльності ліцею будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення рівня та якості освіти. План дає можливість виробити стратегічні та пріоритетні напрями діяльності ліцею на найближчі 5 років.
ІІ. Освітнє середовище
SWOT- аналіз освітнього середовища
Напрямок | Сильні сторони | Слабкі сторони |
1.Забезпечення комфортних і безпечних умов освітнього процесу | Будівля · Рік побудови приміщень закладу: Корпус №1 - 1903, добудови: 1970, 2017 роки Корпус №2 – 1970, добудова – 1986 рік Корпус №3 -1981 рік Корпус №4 – 1934 рік Корпус №5 - 1970 рік · Заклад розташовано в п’яти приміщеннях. · Проектна потужність закладу станом на 01.09.2015 року – 520 учнів (початкова школа -190; середня – 260; старша - 70) · Загальна площа всіх приміщень – 2697,8 кв.м. · Кількість поверхів в будівлях закладу: Корпус №1 – 2 Корпус №2 – 2 Корпус №3 -1 Корпус №4 – 1 Корпус №5 - 1 · 2 класи початкової школи розташовані в окремому блоці корпусу №1 та мають свій вхід. Всі інші класи розташовані в корпусах № 2, 3 , 4, 5 · Вид опалення закладу – тверде ( дрова) Приміщення · Наявність внутрішніх санвузлів – 1 поверх корпусу №1, корпус №5. · Навчальні кабінети: 1 – біології; 1 – хімії, 1 - фізики; 1 – музичний; 1- обслуговуючої праці; 1- медичний; 2- комп’ютерні, 24 класних кімнат) · Для задоволення потреб здобувачів освіти у закладі функціонують: шкільна їдальня на 48 посадкових місць; спортивна зала на 1 поверсі; актова зала на 2 поверсі; бібліотека; кабінет медичної сестри з ізолятором, кабінет соціально-психологічної служби, кабінет гурткової роботи.. · Наявність кабінетів із сучасним обладнанням – класи НУШ (1-4 класи); · Кількість персональних комп’ютерів - 28 (справні -22 ) · Школа підключена до швидкісного інтернету. · Кількість мультимедійних комплексів – 7: проектори – 3; телевізори – 5) · Щодо покращення матеріально-технічної бази закладу було зроблено: встановлені кабінки у внутрішніх вбиральнях корпусу №5; ü встановлено тротуарну плитку на подвір’ї ліцею; ü встановлено бетоновану огорожу 100м; ü створено умови для роботи педагогічного колективу(кабінет медичної сестри, актова та спортивна зали, внутрішні туалети та кабінет ЗНВР, кабінет ЗВР); ü замінено вікна на металопластикові; ü замінено 5 дверей на металопластикові; ü замінено електричні лампочки розжарення на економні; ü ремонт стінки та придбання 3 комплектів парт; ü замінено теплотрасу; ü встановлено систему очисних споруд; ü підведено воду зі скважини; ü придбано автобус; ü закуплено парти для початкової школи; ü придбано тренажери та встановлено антивандальний майданчик; ü створено кабінет лісівництва; ü придбано фортепіано; ü придбано жаро парову шафу та необхідний техінвентар для кухні Територія · Наявність спортивних споруд:майданчик зі штучним покриттям; дитячий ігровий майданчик; антивандальний майданчик; майданчик з асфальтованим покриттям; стрибкові ями. · На території ліцею посаджено фруктовий сад · Площа земельної ділянки – 2,04 га. · Наявні державні акти на землю. Логістика · Наявний шкільний автобус, який здійснює підвіз дітей із напрямків Косів, Микитинці, Шешори. · Ліцей має зручне місце розташування на території села. В межах 1 км - дитячий садок, сільська рада, будинок культури, АЗПСМ. · Ліцей постійно бере участь у конкурсах (Колосок, Левеня, Кенгуру), у міжнародних конкурсах, предметних олімпіадах , онлайн-олімпіадах тощо. · участь у районних та обласних змаганнях з міні – футболу «Ураган». · участь у обласних Всеукраїнських змаганнях юних лісівників, юних радіотехніків. | - Недостатнє фінансування навчального закладу для осучаснення освітнього середовища. - У приміщенні ліцею відсутня система вентиляції повітря. - Велика кількість учнів в класних приміщення не відповідає нормам санітарних Держстандартів; - Застаріла електропроводка в будівлях ліцею. - Відсутня система пожежної сигналізації в приміщенні закладу. - Відсутні умивальники санвузлів з підведенням води в обідній залі їдальні. - Застаріле та пошкоджене асфальтне покриття площадки; - Потребує заміни 45 м огорожі. - Застаріла база кабінетів біології та географії, фізики, математики та хімії. - Зношеність комп’ютерної техніки в кабінетах інформатики. - Необхідний капітальний ремонт коридорів першого та другого поверхів, бібліотеки. - Відсутні внутрішні туалети в корпусах № 2, 3, 4. - Відсутній ремонт харчоблоку. - Непрацюючі 8 компютерів. - Відсутнє належне обладнання в бібліотеці. - 26 відкритих плафонів необхідно замінити на закриті. - Необхідно замінити на металопластикові 14 вікон. - Потрнбува ремонту фасад будівлі. - Потреба в утепленні фасадів спортивної зали, майстерні. - Відсутність блискавковідведення. - Потреба в будівництві корпуса початкової школи; - Для підвозу 86 дітей потрібен ще один транспортний засіб; - низька мотивація до участі в предметних конкурсах, олімпіадах ІІІ та ІV етапів. |
2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації | · Складання та дотримання плану заходів щодо профілактики булінгу в навчальному закладі. · Робота комісії щодо профілактики булінгу, запобігання та виявлення випадків булінгу в ліцеї. · Щорічне проведення ряду заходів до Дня толерантності у ліцеї. · Проведення загальношкільних годин спілкування класними керівниками. · Винесення питань щодо булінгу на засідання класних керівників , нарад, педрад. · Проводяться заходи з протидії булінгу · Інформування школярів, їх батьків, учителів та інших учасників освітнього процесу про відповідальність за вчинення булінгу та вироблення небайдужості до проблеми булінгу; · Формування знань з правил безпечної поведінки в мережі інтернет. · Розвиток навичок доброзичливого ставлення до тварин. · Практичним психологом здійснюються такі заходи: - Діагностичні дослідження учнів, соціометрії; - Дослідження рівня розвитку психологічних процесів відповідно віку дітей; - Аналіз стану прояву жорстокості серед неповнолітніх та захисту дітей від будь-яких форм насильства; - Вивчення професійних інтересів учнів; - Соціально-психологічний клімат колективу. | - Недостатня поінформованість частини батьківського колективу щодо питань з булінгу. - створення інформаційного куточка "STOP булінг" та постійне його оновлення. |
3.Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору | · Організоване індивідуальне навчання для 5 учнів (педагогічний патронаж). · Відсутня достатня кількість простору для усамітнення дітей з особливими освітніми потребами. · Педагогічні працівники, що навчають учнів з особливими освітніми потребами, систематично підвищують фаховий рівень шляхом опрацювання відповідної літератури, відвідування вебінарів, консультування з відповідними фахівцями. · Активно у своїй роботі педагоги використовують інформаційно-технічне обладнання (таблиці, картки, посібники, підручники, ноутбуки, ресурсну кімнату з відповідним обладнанням), що дає змогу підтримувати в учнів інтерес до навчання, попереджувати перевтомлення дітей. | - Відсутній фахівець – логопед для проведення корекційно-розвиткових занять. - Відсутній пандус. |
План реалізації:
Заходи | Термін | Відповідальні | Примітка |
Встановлення за навісів у корпусах № 3, 5 | 2021 | Адміністрація ліцею Завгосп | |
Заміна технологічного обладнання у виробничому цеху їдальні | 2021 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Встановлення блискавковідведення | 2021 | Завгосп | |
Підведення мережі інтернет в корпуси № 4, 5 та бібліотеку | 2021 | Адміністрація ліцею Завгосп | |
Заміна електропроводки в центральному корпусі | 2023 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Заміна огорожі на майданчику зі штучним покриттям | 2021 | Завгосп | |
Встановлення системи відео нагляду Корпус №1 | 2021 | Адміністрація ліцею | |
Придбання автобуса | 2021 | МР | |
Підготовка кошторисної документації на будівництво початкової школи | 2022 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Розбір аварійного приміщення вахтерів | 2022 | Завгосп | |
Придбання інформаційних стендів | 2022 | Адміністрація ліцею | |
Заміна плафонів у їдальні, бібліотеці | 2021-2022 | Завгосп | |
Встановлення умивальників з підведенням води в обідній залі їдальні. | 2022 | Відділ освіти Адміністрація ліцею ФОП | |
Заміна меблів у обідній залі | 2022 | Відділ освіти Адміністрація ліцею ФОП | |
Оновлення дидактичним матеріалом кабінету математики | 2022 | Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі математики | |
Встановлення огорожі 45 м | 2022 | Завгосп | |
Створення інформаційного куточка «Стоп-Булінг» | 2022 | Соціально-психологічна служба | |
Заміна учнівських столів каб.18 | 2022 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Підведення води до внутрішніх туалетів корпусу №1 | 2022 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Заміна учнівських парт каб. 10 | 2023 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Заміна штучного покриття майданчика | 2023 | Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі фіз.. вих. | |
Заміна вікон у корпусі №5 | 2023 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Утеплення фасаду корпусу №3 | 2023 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Оновлення дидактичним матеріалом кабінету української мови | 2023 | Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі укр..мови | |
Заміна сходів входу №2 | 2023 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Оновлення дидактичним матеріалом кабінету біології | 2024 | Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі біології | |
Встановлення системи пожежної сигналізації | 2024 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Заміна учнівських парт каб 11 | 2024 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Оновлення дидактичним матеріалом кабінету фізики | 2025 | Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі фізики | |
Заміна обладнання в бібліотеці | 2025 | Відділ освіти Адміністрація ліцею Бібліотекар | |
Встановлення системи вентиляції повітря | 2025 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Створення кабінетів НУШ в основній школі | 2022-2025 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Утеплення фасаду корпусу №1 | 2023-2025 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
Проведення поточних ремонтних робіт | 2021-2025 | ||
Заміна комп’ютерної техніки в кабінетах інформатики | 2021-2023 | Відділ освіти Адміністрація ліцею | |
ІІІ. Система оцінювання учнів
Стратегічні завдання: дотримання вимог академічної доброчесності під час оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
Очікуваний результат: індивідуальна траєкторія розвитку кожного здобувача освіти або навчання не заради оцінки.
SWOT- аналіз системи оцінювання учнів
Напрямок | Сильні сторони | Слабкі сторони |
1.Наявність відкритої, прозорої та зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень. | · У своїй роботі педагогічні працівники користуються нормативними документами, а саме: - Наказ МОН України від 13.04.2011 р .№ 329 « Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»; - Наказ МОН України від 21.08.2013 р. № 1222 « Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» зі змінами; - Наказ МОН України від 16.09.2020 р. № 1146 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх та четвертих класів Нової української школи»; - Положенням про оцінювання здобувачів освіти Пістинського ліцею; · На початку навчального року, семестру, вивчення нового розділу або теми педагогічні працівники ознайомлюють учнів з критеріями оцінювання навчальних досягнень. · Об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів. · При проведенні контрольних видів робіт педагогічні працівники ознайомлюють здобувачів освіти з критеріями оцінювання. | - Низька мотивація учнів до здобуття знань. - Частина учнів навчається заради отримання свідоцтва про повну загальну середню освіту. - Байдужість батьків до результатів навчальних досягнень дітей; - Недостатні умови для надання освітніх послуг під час дистанційного навчання; - Не адаптоване Положення про академічну доброчесність до умов закладу освіти |
2.Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти. | · Окремими класними керівниками ведеться моніторинг досягнень учнів класу. · Учителі початкової школи НУШ, з метою відзначення досягнень учнів, формують олекційно учнів. · Для учнів початкової школи використовується формувальне оцінювання. · Питання моніторингу навчальних досягнень учнів обговорюється на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові. · Річним планом закладу передбачено моніторингові дослідження якості знань здобувачів освіти з різних навчальних предметів. | - Не всі класні керівники ведуть моніторинг навчальних досягнень учнів. - Учителі приділяють недостатньо уваги роботі з учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень. - Відсутність у вчителів персональної комп’ютерної техніки |
3.Спрямування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання | · На уроках вчителі використовують прийоми олекційноїння навчальної діяльності учнів, що формує відповідальне ставлення до освітнього процесу. | - Потребує активізації робота з батьками щодо формування в учня відповідального ставлення до навчального процесу. - Низька ефективність роботи з обдарованими дітьми. |
Шляхи реалізації
Заходи | Термін | Відповідальні | Примітка |
Оприлюднення загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень з предметів, затверджених МОН | 2021 р. | Педагогічні працівники | |
Педагогічним працівникам формувати відповідальне ставлення учнів до результатів своєї роботи. | 2021-2025 | Педагогічні працівники | |
Формувати академічну доброчесність здобувача освіти починаючи з початкової школи. | 2021 | Педагогічні працівники | |
Інформувати батьків та учнів про порядок поточного, тематичного, та підсумкового оцінювання, чинники, що впливають на семестрове оцінювання учнів. | Протягом року | Педагогічні працівники | |
Врахування висновків внутрішніх моніторингових досліджень | 2021-2025 | Педагогічні працівники | |
Просвіта вчителів щодо здійснення компетентнісного та формувального оцінювання досягнень учнів через організацію педрад, семінарів, проходження курсів підвищення кваліфікації | 2021 р. | Адміністрація, педагогічні працівники | |
Впровадження платформи для надання освітніх послуг дистанційно. | 2021 р. | Адміністрація ліцею | |
Проходження курсової перепідготовки вчителями основної школи з питань організації освітнього процесу в 5 класі НУШ | 2021 р. | Педагогічні працівники | |
Планування заходів олекційної роботи з учнями, що мають низький рівень знань. | Постійно | Вчителі-предметники,ЗНВР | |
Здійснення профорієнтаційної діяльності в контексті вивчення навчальних дисциплін та виховної роботи. | Постійно | ЗВР,керівник МО класних керівників | |
Проведення систематичних анкетувань учнів 9-11 класів щодо подальшого навчання та сформованості компетенцій, пов’язаних з освітою та кар’єрою. | Періодично | ЗВР, практичний психолог,класні керівники | |
Розробити систему моніторингових досліджень анкетування | 2022 | Адміністрація | |
Вибір платформи для надання освітніх послуг дистанційно | 2021 | Адміністрація | |
Перехід на електронний журнал | 2023 | Адміністрація | |
ІУ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу
Стратегічні завдання: продовжити розвивати ефективну, постійно діючу систему безперервної освіти педагогів; включаючи вивчення нових платформ, інструментів та методик для різних форм навчання учнів.
Очікуваний результат: кожен педагогічний працівник вільно володіє та застосовує сучасні інформаційні технології у викладанні свого предмету.
SWOT- аналіз педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу
Напрямки | Сильні сторони | Слабкі сторони |
1.Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти. | · Здійснюючи календарне планування уроків, педагогічні працівники враховують ступінь складності теми, обсяг навчального матеріалу, аналізують результативність в разі необхідності вносять корективи. · Педагогічні працівники беруть участь у розробці індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. | - Відсутня індивідуальна програма розвитку учнів, що виявляють низький рівень розвитку. |
2.Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників. | · Освітній процес забезпечують 52 педагогічних працівники. · Педагоги щорічно проходять курси підвищення кваліфікації при Івано-Франківському ІПОПП · Крім того, педагоги ліцею беруть участь у роботі онлайн-курсів (EdEra, Prometheus), вебінарів тощо. · Протягом 2020 року вчителі удосконалювали свої навички з використання ІКТ, навчилися працювати на освітніх платформах GoogleMeet,GoogleClassroom,Zoom і використовували їх під час змішаного та дистанційного навчання. · Педагогічні працівники використовують у роботі освітні ресурси (презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, освітні платформи для дистанційного навчання. | - Не всі вчителі мають власні блоги, сайти, де можуть оприлюднювати свої напрацювання. - Учителі початкових класів не виявляють бажання проходити добровільну сертифікацію. |
3.Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками працівниками закладу освіти. | · Представники колективу є членами атестаційної комісії. · Обмін думками між адміністрацією та колективом здійснюється через засідання педагогічної ради, методичні об’єднання, наради при директорові та заступниках. · Здійснюється взаємовідвідування уроків та заходів між педагогами ліцею. · Батьки залучаються до проведення позакласних заходів, екскурсій, подорожей. | - Окремі члени колективу є пасивними під час роботи педагогічної ради. - Не всі батьки можуть дозволити собі фінансування екскурсій та подорожей їхніх дітей. |
4.Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності. | · Педагогічний колектив пройшов курси на сайті EdEra, на тему «Академічна доброчесність» |
Шляхи реалізації
Заходи | Термін | Відповідальні | Примітка |
Працювати над зміною формату педагогічної ради | 2021-2022 рр. | Адміністрація ліцею | |
Практикувати залучення спонсорських коштів для співфінансування екскурсій, подорожей. | 2021-2022 рр. | Заступник з виховної роботи | |
Проходження курсової перепідготовки | 2021-2025 рр. | Заступник директора з навчально-виховної роботи | |
Проведення внутрішніх моніторингів рівня навчальних досягнень учнів | 2021-2025 рр. | Заступник директора з навчально-виховної роботи | |
Атестація педагогічних працівників, вивчення передового педагогічного досвіду | 2021-2025 рр. | Адміністрація ліцею | |
Забезпечення педагогів персональним комп’ютером | 2022-2023 | Адміністрація | |
Створення серед педагогічних працівників інтернатури | 2023 | Адміністрація | |
Забезпечення проходження педагогами сертифікації | 2023-2025 | Адміністрація | |
У. Управлінська діяльність закладу освіти
Стратегічні завдання: приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства.
Очікуваний результат: « УСПІШНИЙ ВЧИТЕЛЬ – УСПІШНИЙ КОЛЕКТИВ»
SWOT- аналіз управлінської діяльності закладу освіти
Напрямки | Сильні сторони | Слабкі сторони |
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань. | · Стратегія розвитку закладу відповідає особливостям і умовам діяльності закладу (тип закладу – комунальний, мова навчання – українська, заклад має свою територію обслуговування). · Адміністрація ліцею аналізує виконання річного плану, у разі потреби вносить корективи. · Річний план відповідає завданням, що ставить перед собою колектив, сприяє покращенню роботи закладу, відповідає стратегії розвитку. · На сайті ліцею оприлюднюються головні документи закладу. · Приділяється увага створенню комфортних умов для всіх учасників освітнього процесу. | - Коштів, які виділяють на заклад, недостатньо. Зокрема, необхідна значна кількість коштів на облаштування території закладу. - Матеріально-технічне забезпечення не в повній мірі і не 5-11 класах відповідає сучасним вимогам до освітнього середовища. - До написання річного плану залучаються тільки вчителі. - Інформація про результати моніторингових досліджень не завжди доноситься до відома батьків. |
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм. | · З метою вивчення рівня задоволення учнями психологічним кліматом в класі, ліцеї, адміністрацією ліцею проводиться анкетування, діагностичні дослідження. У разі потреби, з батьками учнів проводиться консультування. · Адміністрація ліцею демократична, відкрита для спілкування, реагує на зауваження, пропозиції. На звернення реагує згідно чинного законодавства, шукає шляхи розв’язку проблем. · У коридорах ліцею є інформаційні стенди для учнів, батьків. Інформація для педагогічних працівників вивішується на стенді в учительській або в інтернет-джерелах. | - Не систематична робота соціально-психологічної служби; - Не всі батьки цікавляться результатами навчальних досягнень своїх дітей. - Платформа сайту ліцею складна для розміщення інформації. |
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей професійного розвитку педагогічних працівників. | · Педагогічний колектив ліцею укомплектований. Усі педагогічні працівники працюють за фахом. | - Немає учасників МАН. - Вчителі не охоче беруть участь у конкурсі «Вчитель року» |
4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою. | · Адміністрація закладу чітко дотримується норм законодавства у питанні дотримання прав учасників освітнього процесу. · Адміністрація закладу враховує думку батьків в організації індивідуального навчання. · Розклад уроків сформовано відповідно до освітньої програми. | - Педагогічні працівники відчувають проблеми з налагодженням партнерських стосунків з учнями та їх батьками. - Потребує більшої уваги співпраця з вищими навчальними закладами. |
5.Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності. | · Питання протидії корупції на постійному контролі керівництва. | - Рівень дотримання академічної доброчесності під час дистанційного навчання вимагає покращення. |
Шляхи реалізації
Зміст заходів | Термін виконання | Відповідальні | Примітка |
Адаптувати Положення про академічну доброчесність. | 2021 р. | Робоча група | |
Доводити до відома батьків інформацію про результати моніторингових досліджень. | постійно | Педагогічний колектив | |
Активніше залучати до написання річного плану всіх учасників освітнього процесу. | постійно | Адміністрація | |
Запровадити ряд тренінгів для батьків з підвищення їхньої обізнаності з використання ІКТ. | Жовтень, 2021 р. | Вчителі-предметники, класні керівники | |
Педагогічні працівники мають відображати свою роботу на сайті навчального закладу. | постійно | Педагогічні працівники, Адміністрація | |
Налагоджувати партнерські стосунки між усіма учасниками освітнього процесу. | постійно | Педагогічний колектив | |
Активізувати взаємодію із соціальними партнерами (батьками, громадськими організаціями, ВНЗ) | постійно | Педагогічний колектив |