СХВАЛЕНО

протокол засідання

педагогічної ради №3 від 31.12.2020 року

Пістинського ліцею

Директор В.Лаврук

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

ДІЯЛЬНОСТІ

Пістинського ліцею

Косівської міської ради

Косівського району

Івано-Франківської області

на 2021-2025 роки

(додаток до Стратегії розвитку Пістинського ліцею Косівської міської ради на період 2021 – 2025 роки)

План

1. Вступ

2. Освітнє середовище

3. Система оцінювання учнів

4. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу

5. Управлінська діяльність закладу освіти

І.Вступ

Освіта — найважливіше із земних благ,

якщо вона найвищої якості.

Інакше вона абсолютно даремна.

Дж. Р. Кіплінг

Потужну державу і конкурентну економіку забезпечить згуртована спільнота творчих людей, відповідальних громадян, активних і підприємливих. Саме таких повинна заклад загальної середньої освіти України. Підготовка перспективного плану діяльності Пістинського ліцею Косівської міської ради Косівського району Івано-Франківської області на 2021-2025 роки спрямована на реалізацію завдань Стратегії розвитку Пістинського ліцею Косівської міської ради на 2021-2025 роки і зумовлена якісним оновленням змісту освіти, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо якісної та доступної освіти, орієнтацією на потреби учні в освітньому процесі, дитиноцентризм, створення сучасного і безпечного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання. Метою повної загальної середньої освіти, згідно з концепцією НУШ, є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадської активності. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є формування 10 ключових компетентностей нової української школи:

- спілкування державною ( і рідною у разі відмінності) мовами;

- спілкування іноземними мовами;

- математична компетентність;

- основні компетентності у природничих науках і технологіях;

- інформаціно-цифрова компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

- ініціативність і підприємливість;

- соціальна та громадянська компетентності;

- обізнаність та самовираження у сфері культури;

- екологічна грамотність і здорове життя.

Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву», яка є основою для успішної самореалізації учні – як особистості, громадянина і фахівця, конкуренто здатного у 21-му столітті. Навчальними програмами обов’язково передбачається внесок кожного навчального предмета у формуванні зазначених компетентностей. Одночасно обов’язковою умовою використання сучасних педагогічних технологій, методичних заходів є збереження фізичного та психічного здоров’я учнів. Перспективний план визначає основні шляхи розвитку ліцею. Він скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб молоді, створення безпечного та розвивального середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника, особистості.

План діяльності ліцею спрямований у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу. Перспективний план навчального закладу є комплексом науково методичних, матеріально-технічних та управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації. У ньому максимально враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів ліцею.

Основними результатами перспективного плану діяльності ліцею будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення рівня та якості освіти. План дає можливість виробити стратегічні та пріоритетні напрями діяльності ліцею на найближчі 5 років.

ІІ. Освітнє середовище

SWOT- аналіз освітнього середовища

Напрямок Сильні сторони Слабкі сторони
1.Забезпечення комфортних і безпечних умов освітнього процесу Будівля · Рік побудови приміщень закладу: Корпус №1 - 1903, добудови: 1970, 2017 роки Корпус №2 – 1970, добудова – 1986 рік Корпус №3 -1981 рік Корпус №4 – 1934 рік Корпус №5 - 1970 рік · Заклад розташовано в п’яти приміщеннях. · Проектна потужність закладу станом на 01.09.2015 року – 520 учнів (початкова школа -190; середня – 260; старша - 70)
· Загальна площа всіх приміщень – 2697,8 кв.м. · Кількість поверхів в будівлях закладу: Корпус №1 – 2 Корпус №2 – 2 Корпус №3 -1 Корпус №4 – 1 Корпус №5 - 1 · 2 класи початкової школи розташовані в окремому блоці корпусу №1 та мають свій вхід. Всі інші класи розташовані в корпусах № 2, 3 , 4, 5 · Вид опалення закладу – тверде ( дрова) Приміщення · Наявність внутрішніх санвузлів – 1 поверх корпусу №1, корпус №5. · Навчальні кабінети: 1 – біології; 1 – хімії, 1 - фізики; 1 – музичний; 1- обслуговуючої праці; 1- медичний; 2- комп’ютерні, 24 класних кімнат) · Для задоволення потреб здобувачів освіти у закладі функціонують: шкільна їдальня на 48 посадкових місць; спортивна зала на 1 поверсі; актова зала на 2 поверсі; бібліотека; кабінет медичної сестри з ізолятором, кабінет соціально-психологічної служби, кабінет гурткової роботи.. · Наявність кабінетів із сучасним обладнанням – класи НУШ (1-4 класи); · Кількість персональних комп’ютерів - 28 (справні -22 ) · Школа підключена до швидкісного інтернету. · Кількість мультимедійних комплексів – 7: проектори – 3; телевізори – 5) · Щодо покращення матеріально-технічної бази закладу було зроблено: встановлені кабінки у внутрішніх вбиральнях корпусу №5; ü встановлено тротуарну плитку на подвір’ї ліцею; ü встановлено бетоновану огорожу 100м; ü створено умови для роботи педагогічного колективу(кабінет медичної сестри, актова та спортивна зали, внутрішні туалети та кабінет ЗНВР, кабінет ЗВР); ü замінено вікна на металопластикові; ü замінено 5 дверей на металопластикові; ü замінено електричні лампочки розжарення на економні; ü ремонт стінки та придбання 3 комплектів парт; ü замінено теплотрасу; ü встановлено систему очисних споруд; ü підведено воду зі скважини; ü придбано автобус; ü закуплено парти для початкової школи; ü придбано тренажери та встановлено антивандальний майданчик; ü створено кабінет лісівництва; ü придбано фортепіано; ü придбано жаро парову шафу та необхідний техінвентар для кухні Територія · Наявність спортивних споруд:майданчик зі штучним покриттям; дитячий ігровий майданчик; антивандальний майданчик; майданчик з асфальтованим покриттям; стрибкові ями. · На території ліцею посаджено фруктовий сад · Площа земельної ділянки – 2,04 га. · Наявні державні акти на землю. Логістика · Наявний шкільний автобус, який здійснює підвіз дітей із напрямків Косів, Микитинці, Шешори. · Ліцей має зручне місце розташування на території села. В межах 1 км - дитячий садок, сільська рада, будинок культури, АЗПСМ. · Ліцей постійно бере участь у конкурсах (Колосок, Левеня, Кенгуру), у міжнародних конкурсах, предметних олімпіадах , онлайн-олімпіадах тощо. · участь у районних та обласних змаганнях з міні – футболу «Ураган». · участь у обласних Всеукраїнських змаганнях юних лісівників, юних радіотехніків.
- Недостатнє фінансування навчального закладу для осучаснення освітнього середовища. - У приміщенні ліцею відсутня система вентиляції повітря. - Велика кількість учнів в класних приміщення не відповідає нормам санітарних Держстандартів; - Застаріла електропроводка в будівлях ліцею. - Відсутня система пожежної сигналізації в приміщенні закладу. - Відсутні умивальники санвузлів з підведенням води в обідній залі їдальні. - Застаріле та пошкоджене асфальтне покриття площадки; - Потребує заміни 45 м огорожі. - Застаріла база кабінетів біології та географії, фізики, математики та хімії. - Зношеність комп’ютерної техніки в кабінетах інформатики. - Необхідний капітальний ремонт коридорів першого та другого поверхів, бібліотеки. - Відсутні внутрішні туалети в корпусах № 2, 3, 4. - Відсутній ремонт харчоблоку.
- Непрацюючі 8 компютерів. - Відсутнє належне обладнання в бібліотеці. - 26 відкритих плафонів необхідно замінити на закриті. - Необхідно замінити на металопластикові 14 вікон.
- Потрнбува ремонту фасад будівлі. - Потреба в утепленні фасадів спортивної зали, майстерні. - Відсутність блискавковідведення. - Потреба в будівництві корпуса початкової школи; - Для підвозу 86 дітей потрібен ще один транспортний засіб; - низька мотивація до участі в предметних конкурсах, олімпіадах ІІІ та ІV етапів.
2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації · Складання та дотримання плану заходів щодо профілактики булінгу в навчальному закладі. · Робота комісії щодо профілактики булінгу, запобігання та виявлення випадків булінгу в ліцеї. · Щорічне проведення ряду заходів до Дня толерантності у ліцеї. · Проведення загальношкільних годин спілкування класними керівниками. · Винесення питань щодо булінгу на засідання класних керівників , нарад, педрад. · Проводяться заходи з протидії булінгу · Інформування школярів, їх батьків, учителів та інших учасників освітнього процесу про відповідальність за вчинення булінгу та вироблення небайдужості до проблеми булінгу; · Формування знань з правил безпечної поведінки в мережі інтернет. · Розвиток навичок доброзичливого ставлення до тварин. · Практичним психологом здійснюються такі заходи: - Діагностичні дослідження учнів, соціометрії; - Дослідження рівня розвитку психологічних процесів відповідно віку дітей; - Аналіз стану прояву жорстокості серед неповнолітніх та захисту дітей від будь-яких форм насильства; - Вивчення професійних інтересів учнів; - Соціально-психологічний клімат колективу. - Недостатня поінформованість частини батьківського колективу щодо питань з булінгу.
- створення інформаційного куточка "STOP булінг" та постійне його оновлення.
3.Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору · Організоване індивідуальне навчання для 5 учнів (педагогічний патронаж). · Відсутня достатня кількість простору для усамітнення дітей з особливими освітніми потребами. · Педагогічні працівники, що навчають учнів з особливими освітніми потребами, систематично підвищують фаховий рівень шляхом опрацювання відповідної літератури, відвідування вебінарів, консультування з відповідними фахівцями. · Активно у своїй роботі педагоги використовують інформаційно-технічне обладнання (таблиці, картки, посібники, підручники, ноутбуки, ресурсну кімнату з відповідним обладнанням), що дає змогу підтримувати в учнів інтерес до навчання, попереджувати перевтомлення дітей. - Відсутній фахівець – логопед для проведення корекційно-розвиткових занять. - Відсутній пандус.

План реалізації:

Заходи Термін Відповідальні Примітка
Встановлення за навісів у корпусах № 3, 5 2021 Адміністрація ліцею Завгосп
Заміна технологічного обладнання у виробничому цеху їдальні 2021 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Встановлення блискавковідведення 2021 Завгосп
Підведення мережі інтернет в корпуси № 4, 5 та бібліотеку 2021 Адміністрація ліцею Завгосп
Заміна електропроводки в центральному корпусі 2023 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Заміна огорожі на майданчику зі штучним покриттям 2021 Завгосп
Встановлення системи відео нагляду Корпус №1 2021 Адміністрація ліцею
Придбання автобуса 2021 МР
Підготовка кошторисної документації на будівництво початкової школи 2022 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Розбір аварійного приміщення вахтерів 2022 Завгосп
Придбання інформаційних стендів 2022 Адміністрація ліцею
Заміна плафонів у їдальні, бібліотеці 2021-2022 Завгосп
Встановлення умивальників з підведенням води в обідній залі їдальні. 2022 Відділ освіти Адміністрація ліцею ФОП
Заміна меблів у обідній залі 2022 Відділ освіти Адміністрація ліцею ФОП
Оновлення дидактичним матеріалом кабінету математики 2022 Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі математики
Встановлення огорожі 45 м 2022 Завгосп
Створення інформаційного куточка «Стоп-Булінг» 2022 Соціально-психологічна служба
Заміна учнівських столів каб.18 2022 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Підведення води до внутрішніх туалетів корпусу №1 2022 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Заміна учнівських парт каб. 10 2023 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Заміна штучного покриття майданчика 2023 Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі фіз.. вих.
Заміна вікон у корпусі №5 2023 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Утеплення фасаду корпусу №3 2023 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Оновлення дидактичним матеріалом кабінету української мови 2023 Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі укр..мови
Заміна сходів входу №2 2023 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Оновлення дидактичним матеріалом кабінету біології 2024 Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі біології
Встановлення системи пожежної сигналізації 2024 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Заміна учнівських парт каб 11 2024 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Оновлення дидактичним матеріалом кабінету фізики 2025 Відділ освіти Адміністрація ліцею Вчителі фізики
Заміна обладнання в бібліотеці 2025 Відділ освіти Адміністрація ліцею Бібліотекар
Встановлення системи вентиляції повітря 2025 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Створення кабінетів НУШ в основній школі 2022-2025 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Утеплення фасаду корпусу №1 2023-2025 Відділ освіти Адміністрація ліцею
Проведення поточних ремонтних робіт 2021-2025
Заміна комп’ютерної техніки в кабінетах інформатики 2021-2023 Відділ освіти Адміністрація ліцею

ІІІ. Система оцінювання учнів

Стратегічні завдання: дотримання вимог академічної доброчесності під час оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.

Очікуваний результат: індивідуальна траєкторія розвитку кожного здобувача освіти або навчання не заради оцінки.

SWOT- аналіз системи оцінювання учнів

Напрямок Сильні сторони Слабкі сторони
1.Наявність відкритої, прозорої та зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень. · У своїй роботі педагогічні працівники користуються нормативними документами, а саме: - Наказ МОН України від 13.04.2011 р .№ 329 « Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»; - Наказ МОН України від 21.08.2013 р. № 1222 « Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» зі змінами; - Наказ МОН України від 16.09.2020 р. № 1146 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх та четвертих класів Нової української школи»; - Положенням про оцінювання здобувачів освіти Пістинського ліцею; · На початку навчального року, семестру, вивчення нового розділу або теми педагогічні працівники ознайомлюють учнів з критеріями оцінювання навчальних досягнень. · Об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів. · При проведенні контрольних видів робіт педагогічні працівники ознайомлюють здобувачів освіти з критеріями оцінювання. - Низька мотивація учнів до здобуття знань. - Частина учнів навчається заради отримання свідоцтва про повну загальну середню освіту. - Байдужість батьків до результатів навчальних досягнень дітей; - Недостатні умови для надання освітніх послуг під час дистанційного навчання; - Не адаптоване Положення про академічну доброчесність до умов закладу освіти
2.Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти. · Окремими класними керівниками ведеться моніторинг досягнень учнів класу. · Учителі початкової школи НУШ, з метою відзначення досягнень учнів, формують олекційно учнів. · Для учнів початкової школи використовується формувальне оцінювання. · Питання моніторингу навчальних досягнень учнів обговорюється на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові. · Річним планом закладу передбачено моніторингові дослідження якості знань здобувачів освіти з різних навчальних предметів. - Не всі класні керівники ведуть моніторинг навчальних досягнень учнів. - Учителі приділяють недостатньо уваги роботі з учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень. - Відсутність у вчителів персональної комп’ютерної техніки
3.Спрямування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання · На уроках вчителі використовують прийоми олекційноїння навчальної діяльності учнів, що формує відповідальне ставлення до освітнього процесу. - Потребує активізації робота з батьками щодо формування в учня відповідального ставлення до навчального процесу. - Низька ефективність роботи з обдарованими дітьми.

Шляхи реалізації

Заходи Термін Відповідальні Примітка
Оприлюднення загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень з предметів, затверджених МОН 2021 р. Педагогічні працівники
Педагогічним працівникам формувати відповідальне ставлення учнів до результатів своєї роботи. 2021-2025 Педагогічні працівники
Формувати академічну доброчесність здобувача освіти починаючи з початкової школи. 2021 Педагогічні працівники
Інформувати батьків та учнів про порядок поточного, тематичного, та підсумкового оцінювання, чинники, що впливають на семестрове оцінювання учнів. Протягом року Педагогічні працівники
Врахування висновків внутрішніх моніторингових досліджень 2021-2025 Педагогічні працівники
Просвіта вчителів щодо здійснення компетентнісного та формувального оцінювання досягнень учнів через організацію педрад, семінарів, проходження курсів підвищення кваліфікації 2021 р. Адміністрація, педагогічні працівники
Впровадження платформи для надання освітніх послуг дистанційно. 2021 р. Адміністрація ліцею
Проходження курсової перепідготовки вчителями основної школи з питань організації освітнього процесу в 5 класі НУШ 2021 р. Педагогічні працівники
Планування заходів олекційної роботи з учнями, що мають низький рівень знань. Постійно Вчителі-предметники,ЗНВР
Здійснення профорієнтаційної діяльності в контексті вивчення навчальних дисциплін та виховної роботи. Постійно ЗВР,керівник МО класних керівників
Проведення систематичних анкетувань учнів 9-11 класів щодо подальшого навчання та сформованості компетенцій, пов’язаних з освітою та кар’єрою. Періодично ЗВР, практичний психолог,класні керівники
Розробити систему моніторингових досліджень анкетування 2022 Адміністрація
Вибір платформи для надання освітніх послуг дистанційно 2021 Адміністрація
Перехід на електронний журнал 2023 Адміністрація

ІУ. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу

Стратегічні завдання: продовжити розвивати ефективну, постійно діючу систему безперервної освіти педагогів; включаючи вивчення нових платформ, інструментів та методик для різних форм навчання учнів.

Очікуваний результат: кожен педагогічний працівник вільно володіє та застосовує сучасні інформаційні технології у викладанні свого предмету.

SWOT- аналіз педагогічної діяльності педагогічних працівників закладу

Напрямки Сильні сторони Слабкі сторони
1.Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти. · Здійснюючи календарне планування уроків, педагогічні працівники враховують ступінь складності теми, обсяг навчального матеріалу, аналізують результативність в разі необхідності вносять корективи. · Педагогічні працівники беруть участь у розробці індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами. - Відсутня індивідуальна програма розвитку учнів, що виявляють низький рівень розвитку.
2.Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників. · Освітній процес забезпечують 52 педагогічних працівники. · Педагоги щорічно проходять курси підвищення кваліфікації при Івано-Франківському ІПОПП · Крім того, педагоги ліцею беруть участь у роботі онлайн-курсів (EdEra, Prometheus), вебінарів тощо. · Протягом 2020 року вчителі удосконалювали свої навички з використання ІКТ, навчилися працювати на освітніх платформах GoogleMeet,GoogleClassroom,Zoom і використовували їх під час змішаного та дистанційного навчання. · Педагогічні працівники використовують у роботі освітні ресурси (презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, освітні платформи для дистанційного навчання. - Не всі вчителі мають власні блоги, сайти, де можуть оприлюднювати свої напрацювання. - Учителі початкових класів не виявляють бажання проходити добровільну сертифікацію.
3.Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками працівниками закладу освіти. · Представники колективу є членами атестаційної комісії. · Обмін думками між адміністрацією та колективом здійснюється через засідання педагогічної ради, методичні об’єднання, наради при директорові та заступниках. · Здійснюється взаємовідвідування уроків та заходів між педагогами ліцею. · Батьки залучаються до проведення позакласних заходів, екскурсій, подорожей. - Окремі члени колективу є пасивними під час роботи педагогічної ради. - Не всі батьки можуть дозволити собі фінансування екскурсій та подорожей їхніх дітей.
4.Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності. · Педагогічний колектив пройшов курси на сайті EdEra, на тему «Академічна доброчесність»

Шляхи реалізації

Заходи Термін Відповідальні Примітка
Працювати над зміною формату педагогічної ради 2021-2022 рр. Адміністрація ліцею
Практикувати залучення спонсорських коштів для співфінансування екскурсій, подорожей. 2021-2022 рр. Заступник з виховної роботи
Проходження курсової перепідготовки 2021-2025 рр. Заступник директора з навчально-виховної роботи
Проведення внутрішніх моніторингів рівня навчальних досягнень учнів 2021-2025 рр. Заступник директора з навчально-виховної роботи
Атестація педагогічних працівників, вивчення передового педагогічного досвіду 2021-2025 рр. Адміністрація ліцею
Забезпечення педагогів персональним комп’ютером 2022-2023 Адміністрація
Створення серед педагогічних працівників інтернатури 2023 Адміністрація
Забезпечення проходження педагогами сертифікації 2023-2025 Адміністрація

У. Управлінська діяльність закладу освіти

Стратегічні завдання: приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства.

Очікуваний результат: « УСПІШНИЙ ВЧИТЕЛЬ – УСПІШНИЙ КОЛЕКТИВ»

SWOT- аналіз управлінської діяльності закладу освіти

Напрямки Сильні сторони Слабкі сторони
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань. · Стратегія розвитку закладу відповідає особливостям і умовам діяльності закладу (тип закладу – комунальний, мова навчання – українська, заклад має свою територію обслуговування). · Адміністрація ліцею аналізує виконання річного плану, у разі потреби вносить корективи. · Річний план відповідає завданням, що ставить перед собою колектив, сприяє покращенню роботи закладу, відповідає стратегії розвитку. · На сайті ліцею оприлюднюються головні документи закладу. · Приділяється увага створенню комфортних умов для всіх учасників освітнього процесу. - Коштів, які виділяють на заклад, недостатньо. Зокрема, необхідна значна кількість коштів на облаштування території закладу. - Матеріально-технічне забезпечення не в повній мірі і не 5-11 класах відповідає сучасним вимогам до освітнього середовища. - До написання річного плану залучаються тільки вчителі. - Інформація про результати моніторингових досліджень не завжди доноситься до відома батьків.
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм. · З метою вивчення рівня задоволення учнями психологічним кліматом в класі, ліцеї, адміністрацією ліцею проводиться анкетування, діагностичні дослідження. У разі потреби, з батьками учнів проводиться консультування. · Адміністрація ліцею демократична, відкрита для спілкування, реагує на зауваження, пропозиції. На звернення реагує згідно чинного законодавства, шукає шляхи розв’язку проблем. · У коридорах ліцею є інформаційні стенди для учнів, батьків. Інформація для педагогічних працівників вивішується на стенді в учительській або в інтернет-джерелах. - Не систематична робота соціально-психологічної служби; - Не всі батьки цікавляться результатами навчальних досягнень своїх дітей. - Платформа сайту ліцею складна для розміщення інформації.
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей професійного розвитку педагогічних працівників. · Педагогічний колектив ліцею укомплектований. Усі педагогічні працівники працюють за фахом. - Немає учасників МАН. - Вчителі не охоче беруть участь у конкурсі «Вчитель року»
4.Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою. · Адміністрація закладу чітко дотримується норм законодавства у питанні дотримання прав учасників освітнього процесу. · Адміністрація закладу враховує думку батьків в організації індивідуального навчання. · Розклад уроків сформовано відповідно до освітньої програми. - Педагогічні працівники відчувають проблеми з налагодженням партнерських стосунків з учнями та їх батьками. - Потребує більшої уваги співпраця з вищими навчальними закладами.
5.Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності. · Питання протидії корупції на постійному контролі керівництва. - Рівень дотримання академічної доброчесності під час дистанційного навчання вимагає покращення.

Шляхи реалізації

Зміст заходів Термін виконання Відповідальні Примітка
Адаптувати Положення про академічну доброчесність. 2021 р. Робоча група
Доводити до відома батьків інформацію про результати моніторингових досліджень. постійно Педагогічний колектив
Активніше залучати до написання річного плану всіх учасників освітнього процесу. постійно Адміністрація
Запровадити ряд тренінгів для батьків з підвищення їхньої обізнаності з використання ІКТ. Жовтень, 2021 р. Вчителі-предметники, класні керівники
Педагогічні працівники мають відображати свою роботу на сайті навчального закладу. постійно Педагогічні працівники, Адміністрація
Налагоджувати партнерські стосунки між усіма учасниками освітнього процесу. постійно Педагогічний колектив
Активізувати взаємодію із соціальними партнерами (батьками, громадськими організаціями, ВНЗ) постійно Педагогічний колектив
Кiлькiсть переглядiв: 378